+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Wellness & Spa hotel Richard Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 191 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    93%
  • Komfort

    91%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
  • Familie mit älteren Kindern
  • Junges Paar
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 29.10.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
48 %
  • - příjemné prostředí i personál - slušný poměr cena / kvalita

  • - nedostatečný úklid na pokojích - velice podprůměrné stravování - nedostatečný zájem lékaře o sladění zdravotního stavu s pobytem

Persönlich
6
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 17.8.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Nejlepší je volný vstup do vířivky, termoterapie a masáž.

  • Plynová obálka. Přístup některého personálu v restauraci. K večeři by voda z kohoutku neměla být takový problém. Hlavně pokud od snídaně zůstane superzředěný džus bez chuti a hosté by si jej mohli sami natočit. Také organizace usazení u stolu by mohla být jemnější. Vysvětlit bez zvýšeného hlasu. Zřejmě je potřeba více personálu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 26.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
4

Mirek Bodlák

Älteres Paar, 2.9.2019

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Pobyt byl po všech strránkách dobrý, byli jsme spokojeni

  • Dobrá kvalita ubytování , stravování i určených procedur, vzhledem k výskytu průjmových onemocnění u části hostů byla škoda že jsme z obav raději nevyužívali od poloviny pobytu bazén, ale za to nikoho neobviňujeme, jelikož nám je přes 70 let využití fitcentra pro nás prakticky nebylo aktualní, postačili nám vycházky po blízkém okolí , dobrá pro nás byla cesta výletním vláčkem po zajímavostech města , lanovka na Krakonoše a návštěvy kolonády

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kateřina Malachová

Älteres Paar, 20.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Ubytování, čistota.

  • Převládající ruská klientela, která málo respektuje soukromí ostatních.

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 6.6.2018

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Tichý hotel, vstřícný personál. Dobrý odpočinek.

  • Tichý hotel. Příjemný personál. Pokoj vypadal stejně hezky jako v nabídce (foto).

  • Předražené nápoje (např. pivo 70,-) Snídaňový bufet každý den v podstatě stejný. Chyběli mi např.lívance, vaječné amolety, pomazánky, čerstvé domácí moučníky. Málo ovoce a samostatné zeleniny. Většinou jen saláty. Ve wellness zóně nebyla lehátka pro relaxování. "Zahrádka"restaurace na chodníku u vozovky.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Zdeňka Vohralíková

Älteres Paar, 1.5.2018

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Velmi dobrá kuchyně, hotel blízko centra

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Richard hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám velice. S pozdravem, Management hotelu Richard

Anonym

Älteres Paar, 15.8.2022

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.2.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Irena Gahlerová

andere Gruppe, 30.5.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Nabídka komfortního ubytování určitě není v podkroví, kde se neustále bojíte, že si rozbijete hlavu o sklopenou zeď. Hlavně prostory koupelny jsou naprosto nevyhovující. Jinak velmi kladně oceňuji přístup personálu jak v hotelu, tak ve wellness.

  • Přístup personálu hotelu i wellnes.

  • Ubytování v podkrovním pokoji - sklopené zdi ( odvezli jsme si několik boulí na hlavě), koupelna prostorově naprosto nevyhovující, není kam si pověsit plavky, příšerné vedro na pokoji i přes otevřená okna se nedal ten pokoj vychladit.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5

Zdenka Frančová

Einzelreisender, 27.5.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
74 %
  • -spokojenost s ubytováním. - ochota personálu - wellness, výřivka, bazen super - strava celkem dobrá -

  • - vzdálenost od centra - žádný spoj MHD k hotelu

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 28.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana Dierking

Einzelreisender, 13.1.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Sehr freundliches Personal, Speisen Menü hervorragend ,Restaurant Personal hilfsbereit nett ,,,,großen Lob

  • insgesamt sehr gut

  • im SPA Bereich kann nachgebessert werden, Jacuzzi könnte neu eingestellt werden, Wasser im Schwimmbecken ziemlich kalt

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 27.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • úroveň hotelu a služeb, odpovídá třem hvězdám ne čtyřem

  • procedury, personál, vířivka

  • Večeře - houskové knedlíky a segedínský guláš, to se nedalo jíst..... Snídaně - nabídka stejné pohankové kaše, kupované záviny, bábovky, biskupský chlebíček každý den, nebyli lívance, palačinky, domácí sladké pečivo, buchty.... Dále bych chtěla upozornit že praskající zdi na pokoji, částečně překryté obrazem, nepůsobí dobře......

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marie Kozová

Einzelreisender, 28.2.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Bohužel proti loňsku zklamání,již nikdy více.

  • procedury

  • vzhledem k věku jsem nemohla vylézt na vysokou postel,vše mně bolí víc,než před lázněmi.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Richard hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, Vy jste bydlela v krásném pokoji s balkonem a královskou matrací, tato je o 5 cm vyšší než standartní matrace. Škoda, že jste se při pobytu nezmínila, matrace bychom vyměnili...
Část informací ohledně procedur jste nedokázala zcela vstřebat, na některé procedury jste se nedostavila, byť jste byla přesně poučena./ tyto Vám pak byly aktivně nahrazeny /. Ve vyšším věku se již pobyt v jiném prostředí než domácím může stát psychickou zátěží, reakce bývá různorodá.
Jednotýdenní pobyty jsou relaxační, nelze od nich očekávat plnou úzdravu. Naopak v prvním týdnu lázeňského pobytu je třeba počítat i s negativní reakcí a zhoršením zdravotního stavu, zvláště u starších lidí. Z tohoto důvodu jsou také léčebné pobyty hrazené pojišťovnou poskytovány v minimální délce trvání 3 týdny.

Rudolf Kratochvíl

Einzelreisender, 14.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • výborné lázeňské procedury rychlá a ochotná obsluha v restauraci okolí hotelu v klidném prostředí všude přítomná čistota ochota ostatního personálu hotelu

  • Zde uvádím jen podněty co změnit (ne že by se nelíbilo) tvrdé polštáře a silné deky na pokojích krátký čas osvětlení na WC v přízemí

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
7
Wellness & Spa hotel Richard hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se na Vás někdy v budoucnu. Hotel Management

Anonym

Einzelreisender, 8.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • dobrá strava ,příjemný personál

  • krátké masáže (jinde masírují 25 minut tady ani ne 15)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6
Wellness & Spa hotel Richard hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dodržujeme pravidlo, že u každé procedury, kdy klient přijde pozdě, si děláme poznámku – pozdní příchod- a právě u Vás tato poznámka PP (pozdní příchod) je.
Proceduru, pokud je to ještě možné, provádíme, ale ve zkráceném čase, aby nedocházelo ke zpoždění dalších klientů. Situace je tedy jasná. V jste přišla pozdě, masáž Vám byla přesto provedena, ovšem v takové délce, aby kvůli Vašemu pozdnímu příchodu, nedošlo ke zpoždění všech následujících masáží.

Jana Kolafová

Einzelreisender, 10.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 20.8.2023

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Parkovani u hotelu.

  • Neni prostor pro posezeni u kavy,vina kdyz je nevhodne pocasi.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
10

Helena Rychecká

Einzelreisender, 10.7.2023

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Příjemný hotel v blízkosti kolonády.

  • Nemám negativní hodnocení.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8