+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Wellness & Spa hotel Richard Recenzie

Hodnotenie hotela

93%
Vynikajúce

podľa 191 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    95%
  • Vybavenie

    93%
  • Komfort

    91%
  • Pomer cena/kvalita

    89%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
  • rodina so staršími deťmi
  • mladý pár
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 29.10.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
48 %
  • - příjemné prostředí i personál - slušný poměr cena / kvalita

  • - nedostatečný úklid na pokojích - velice podprůměrné stravování - nedostatečný zájem lékaře o sladění zdravotního stavu s pobytem

Personál
6
Služby
3
Čistota
3
Komfort
5
Hodnota/peniaze
7

Anonym

starší pár, 17.8.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
56 %
  • Nejlepší je volný vstup do vířivky, termoterapie a masáž.

  • Plynová obálka. Přístup některého personálu v restauraci. K večeři by voda z kohoutku neměla být takový problém. Hlavně pokud od snídaně zůstane superzředěný džus bez chuti a hosté by si jej mohli sami natočit. Také organizace usazení u stolu by mohla být jemnější. Vysvětlit bez zvýšeného hlasu. Zřejmě je potřeba více personálu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

jednotlivec, 26.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
64 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4

Mirek Bodlák

starší pár, 2.9.2019

Vysočina kraj

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Pobyt byl po všech strránkách dobrý, byli jsme spokojeni

  • Dobrá kvalita ubytování , stravování i určených procedur, vzhledem k výskytu průjmových onemocnění u části hostů byla škoda že jsme z obav raději nevyužívali od poloviny pobytu bazén, ale za to nikoho neobviňujeme, jelikož nám je přes 70 let využití fitcentra pro nás prakticky nebylo aktualní, postačili nám vycházky po blízkém okolí , dobrá pro nás byla cesta výletním vláčkem po zajímavostech města , lanovka na Krakonoše a návštěvy kolonády

Personál
7
Služby
6
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Kateřina Malachová

starší pár, 20.8.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Ubytování, čistota.

  • Převládající ruská klientela, která málo respektuje soukromí ostatních.

Personál
5
Služby
6
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Anonym

starší pár, 6.6.2018

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Tichý hotel, vstřícný personál. Dobrý odpočinek.

  • Tichý hotel. Příjemný personál. Pokoj vypadal stejně hezky jako v nabídce (foto).

  • Předražené nápoje (např. pivo 70,-) Snídaňový bufet každý den v podstatě stejný. Chyběli mi např.lívance, vaječné amolety, pomazánky, čerstvé domácí moučníky. Málo ovoce a samostatné zeleniny. Většinou jen saláty. Ve wellness zóně nebyla lehátka pro relaxování. "Zahrádka"restaurace na chodníku u vozovky.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Zdeňka Vohralíková

starší pár, 1.5.2018

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • Velmi dobrá kuchyně, hotel blízko centra

Personál
8
Služby
5
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6
Wellness & Spa hotel Richard odpovedalo na toto hodnotenie.
Děkujeme Vám velice. S pozdravem, Management hotelu Richard

Anonym

starší pár, 15.8.2022

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 17.2.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Irena Gahlerová

iná skupina, 30.5.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
74 %
  • Nabídka komfortního ubytování určitě není v podkroví, kde se neustále bojíte, že si rozbijete hlavu o sklopenou zeď. Hlavně prostory koupelny jsou naprosto nevyhovující. Jinak velmi kladně oceňuji přístup personálu jak v hotelu, tak ve wellness.

  • Přístup personálu hotelu i wellnes.

  • Ubytování v podkrovním pokoji - sklopené zdi ( odvezli jsme si několik boulí na hlavě), koupelna prostorově naprosto nevyhovující, není kam si pověsit plavky, příšerné vedro na pokoji i přes otevřená okna se nedal ten pokoj vychladit.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Zdenka Frančová

jednotlivec, 27.5.2017

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnotenie
74 %
  • -spokojenost s ubytováním. - ochota personálu - wellness, výřivka, bazen super - strava celkem dobrá -

  • - vzdálenost od centra - žádný spoj MHD k hotelu

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 28.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jana Dierking

jednotlivec, 13.1.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Sehr freundliches Personal, Speisen Menü hervorragend ,Restaurant Personal hilfsbereit nett ,,,,großen Lob

  • insgesamt sehr gut

  • im SPA Bereich kann nachgebessert werden, Jacuzzi könnte neu eingestellt werden, Wasser im Schwimmbecken ziemlich kalt

Personál
10
Služby
10
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 27.10.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • úroveň hotelu a služeb, odpovídá třem hvězdám ne čtyřem

  • procedury, personál, vířivka

  • Večeře - houskové knedlíky a segedínský guláš, to se nedalo jíst..... Snídaně - nabídka stejné pohankové kaše, kupované záviny, bábovky, biskupský chlebíček každý den, nebyli lívance, palačinky, domácí sladké pečivo, buchty.... Dále bych chtěla upozornit že praskající zdi na pokoji, částečně překryté obrazem, nepůsobí dobře......

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Marie Kozová

jednotlivec, 28.2.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Bohužel proti loňsku zklamání,již nikdy více.

  • procedury

  • vzhledem k věku jsem nemohla vylézt na vysokou postel,vše mně bolí víc,než před lázněmi.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6
Wellness & Spa hotel Richard odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, Vy jste bydlela v krásném pokoji s balkonem a královskou matrací, tato je o 5 cm vyšší než standartní matrace. Škoda, že jste se při pobytu nezmínila, matrace bychom vyměnili...
Část informací ohledně procedur jste nedokázala zcela vstřebat, na některé procedury jste se nedostavila, byť jste byla přesně poučena./ tyto Vám pak byly aktivně nahrazeny /. Ve vyšším věku se již pobyt v jiném prostředí než domácím může stát psychickou zátěží, reakce bývá různorodá.
Jednotýdenní pobyty jsou relaxační, nelze od nich očekávat plnou úzdravu. Naopak v prvním týdnu lázeňského pobytu je třeba počítat i s negativní reakcí a zhoršením zdravotního stavu, zvláště u starších lidí. Z tohoto důvodu jsou také léčebné pobyty hrazené pojišťovnou poskytovány v minimální délce trvání 3 týdny.

Rudolf Kratochvíl

jednotlivec, 14.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
78 %
  • výborné lázeňské procedury rychlá a ochotná obsluha v restauraci okolí hotelu v klidném prostředí všude přítomná čistota ochota ostatního personálu hotelu

  • Zde uvádím jen podněty co změnit (ne že by se nelíbilo) tvrdé polštáře a silné deky na pokojích krátký čas osvětlení na WC v přízemí

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
7
Wellness & Spa hotel Richard odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den, děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení. Těšíme se na Vás někdy v budoucnu. Hotel Management

Anonym

jednotlivec, 8.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnotenie
78 %
  • dobrá strava ,příjemný personál

  • krátké masáže (jinde masírují 25 minut tady ani ne 15)

Personál
10
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6
Wellness & Spa hotel Richard odpovedalo na toto hodnotenie.
Dodržujeme pravidlo, že u každé procedury, kdy klient přijde pozdě, si děláme poznámku – pozdní příchod- a právě u Vás tato poznámka PP (pozdní příchod) je.
Proceduru, pokud je to ještě možné, provádíme, ale ve zkráceném čase, aby nedocházelo ke zpoždění dalších klientů. Situace je tedy jasná. V jste přišla pozdě, masáž Vám byla přesto provedena, ovšem v takové délce, aby kvůli Vašemu pozdnímu příchodu, nedošlo ke zpoždění všech následujících masáží.

Jana Kolafová

jednotlivec, 10.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 20.8.2023

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Parkovani u hotelu.

  • Neni prostor pro posezeni u kavy,vina kdyz je nevhodne pocasi.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
10

Helena Rychecká

jednotlivec, 10.7.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • Příjemný hotel v blízkosti kolonády.

  • Nemám negativní hodnocení.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8